niedziela, 27 października 2013

Co sądzicie o HALLOWEEN?

Jakie jest Wasze zdane na temat "święta" halloween, które musimy poprzez nakaz komputera pisać dużą literą? W tym roku z dziewczynami z Cud Miód i Wesele zrobiłyśmy dekoracje, które mają być inspiracją dla Was. Bawiłyśmy się przy tym świetnie. Z pewnością za rok to powtórzymy. Myślę, że halloween może przyjąć się u mnie w domy jako świetna zabawa, ale nie będę się zgłębiać w historię pochodzenia tego "święta" bo mogę się rozczarować.













































16 komentarzy:

  1. A może warto jednak się zagłębić w to, co naprawdę niesie ze sobą to "święto". Wiele osób postrzega je jako okazję do przebieranek, psikusów i lampionów z dyń... a to tylko pozornie miła przykrywka do całej ciemnej strony tego dnia. (hell-o-win, piekło wygra) kościotrupy, wampiry, jadowite pająki, potwory czaszki z wydłubanymi oczami i inne paskudztwa czyli święto zła, magii i satanizmu. Ja w tym temacie nie mam złudzeń i jestem na NIE. Niewiedza nie może być usprawiedliwieniem.
    A tak w temacie dekoracji - bardzo kreatywnie i świetnie wykonane i gdyby nie tematyka i idąca za nią otwarta furtka dla złych mocy, to byłabym na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, z pewnościom masz rację, dlatego właśnie ten post. Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

      Usuń
    2. :) zapytałaś w temacie: co sądzicie? to napisałam :) każdy jednak ma swoje wybory i sam decyduje o tym, co robi. Ja też wszystkiego nie wiem, ale "nowe mody" biorę pod lupę nie przyjmuję tylko dlatego, że wszyscy to robią. Bardzo przyjemny ten Twój blog - będę zaglądać ;)

      Usuń
  2. Ja tego "święta" nie kupuję. Mam same złe odczucia i u mnie się nie przyjmie.
    Wasze ozdoby bardzo pomysłowe i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę tak jak na Waszym Fb: Strrrrrrrrrasznie mi się podoba :) Klimacik iście halloween'owy.
    Jestem mamą i żeby dziecku sprawić trochę przyjemności robię zabawną dynię i to tyle jeżeli chodzi o to święto.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie przemawia do mnie to całe halloween jako święto, ale gadżety są cudne :D

    Zapraszam na candy! always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG!!! Ile roboty! Przygotowania pełną parą widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No praca na całego! Ale szczerze to myślami uciekamy już do Bożego Narodzenia :)

      Usuń