czwartek, 19 września 2013

Wiankowe wyzwanie

Ponieważ postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu u dziewczyn z addictedtocraftsblog.blogspot.com, a wyzwanie dotyczy wianków, a u mnie czas ucieka niemiłosiernie, pracy mam tak dużo, że nie mam czasu nic zrobić nowego, a wianek z nutkami cieszy się ogromną popularność wrzucam go do wyzwania! Mam nadzieje, ze stanie na wysokości wyzwania.










































A tutaj macie link do tutorial-u jak zrobić papierowe różyczki tutaj.


No i link do wiankowego wyzwania!


3 komentarze:

  1. wianek jest piękny, a nutki dodają uroku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne różyczki - całość fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. No super, świetny pomysł, naprawdę rewelacja. Sama troszkę zajmuję się rękodziełem ale na takie cudo nigdy bym nie wpadła. Gratuluję pomysłu. Blog świetny.
    Zapraszam do siebie, będzie mi miło jak zajrzysz:))
    http://jewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń