wtorek, 30 kwietnia 2013

Niespodzianka!

W ostatnim czasie dostałam dwa przemiłe prezenty od moich ulubionych blog-erek! Oba ręcznie wykonane, perfekcyjna robota, śliczne opakowane, no po prostu CUDO!

Od Ani z posolonepomysly.blogspot.com dostałam anioła z superowego powodu! Przysłała mi tego ślicznego Aniołka ponieważ byłam jej 100 tną fanką! Świetny pomysł! Postanowiłam również dla mojego 100 tnego fana wysłać niespodzianką (nie wiem kiedy to nastąpi). Aniu bardzo dziękuję!

Natomiast Ania anuhanuu.blogspot.com  obdarowała mnie prześliczną bransoletką! Powód - dawno się nie widziałyśmy! Wpadła po prostu do mnie na kawę i dała mi to cudo! Aniu dzięki za to, że jesteś!









10 komentarzy:

  1. ...piękne prezenty,aż miło popatrzeć:)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuuudnie, że Ci się anieliczka podoba:) To ja Ci dziękuję :)
    Życzę Ci setki fanów i to nie tylko jednej :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, Tobie też życzę wielu setek fanów! Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Super prezenty! Stu fanów! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołek jest śliczny, a właściwie to chyba jest anielica - bo ma takie pięęękne oczy :)
    Bransoletka - inna, niż znane mi wzory. Gratuluję pomysłu autorce.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba prezenty prześliczne

    OdpowiedzUsuń