środa, 6 marca 2013

jajo z popękaną skorupką

Znalazłam super pomysł na jajka obklejone skorupkami też z jajka :) Bardzo fajne wychodzą z tego pisanki. Można poszaleć tutaj z kolorami. Dzieciakom też bardzo się ta zabawa podoba. Polecam.

Najpierw trzeba zrobić wydmuszkę i pomalować ją biało (najlepsza jest farba do ścian), następnie połówki skorupek pomalować np. na niebiesko, jak wyschną pokruszyć i przykleić do białej wydmuszki.
A jak zrobić gniazdko? Bardzo proste - słomę związywałam jak do girlandy i gotowe :)








10 komentarzy:

  1. bardzo ładna mozaika powstała :) efekt ciekawy i zrób takich więcej i w innych kolorach :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Badzo chętnie zrobiłabym więcej, ale brak czasu doskwiera :)

      Usuń
  2. podoba mi się pomysł z tymi jajkami! wykorzystam do moich wianków:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o super! też myślałam o takich jajeczkach, bo wyglądają świetnie :) są naprawdę urocze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł, pierwszy raz coś takiego widzę ;) Jednak wiele można wymyśleć ze zwykłego jajka ;) ładnie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń