środa, 20 lutego 2013

Liebster Blog

Zostałam wyróżniona! Przez jasiulowa.blogspot.com. Dzięki. Bardzo się cieszę. Muszę przyznać, że ciężko wybrać tylko 11 blogów spośród milina innych, bo prawie każdy prowadzony jest z pasją. Wyróżniam kilka blogów, które bardzo lubię i kilka, które dopiero się rozwijają. Mam nadzieję, że dokonałam odpowiednich wyborów!

Zasady:
Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego. Następnie ty nominujesz 11 osób i zadajesz 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie.

Pytania, na które mam odpowiedzieć:
  1. zaczęło się od... wianków, to one mnie zainspirowały, żeby pokazać je innym.
  2. moja pierwsza inspiracja... nie pamiętam już, ale na pewno zaczerpnęłam ją z "Wysokich Obcasów" jeszcze w liceum.
  3. moje hobby... planowanie ślubów, maszyna i szycie, rysunek i wiele innych.
  4. w przyszłości planuje, żeby to... było moją stałą pracą
  5. gdyby tego nie było... ludzie nie dowiedzieliby się o tylu wspaniałych, rzeczach.
  6. bez tego byłabym... penie czasem smutna.
  7. moi bliscy dzięki temu...  mają już dosyć DIY.
  8. mój Anioł Stróż... nie mam.
  9.  moje szczęście... Oliwia,Wojtek i Michał.
  10. moje przeznaczenie... nie mam pojęcia:)
  11. wzmocniło, a nie zabiło kawa z rana!


Wyróżniam blogi:

1. frydzia2009-sutasz-soutache.blogspot.com
2. www.filcowianka.blogspot.com
3. ja-artystyczne.blogspot.com
4. dodatkislubne.blogspot.com
5. joannachwilezapomnienia.blogspot.com
6. blureco.blogspot.com
7. twojediy.blogspot.com
8. dekolandia-dekolandia.blogspot.com
9. papierinozyczki.blogspot.com
10. ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com
11. nietylkokartki.blogspot.com

Proszę odpowiedzieć na pytanka:
1. Najpiękniejsze miejsce w Polsce?
2. Kwiat, który najładniej pachnie?
3. Ulubiona książka?
4. Ulubiona witryna internetowa?
5. Sposób na wolny czas?
6. Najciekawszy DIY?
7. Czy pracować z pasją, czy dla pieniędzy?
8. Nad morze, czy w góry?
9. Twój wymarzony ślub?
10. Kwiat z papieru czy z materiału?
11. Ulubiona potrawa?

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie i pozdrawiam. Ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Dominiko.Zauwazylam,ze zagladasz czasem do mnie,postanowilam wpasc z rewizyta...a tutaj...niespodzianka-wyroznienie dla mnie:)
    Jest mi bardzo milo.Ciesze sie niezmiernie,ze podobaja Ci sie prace,ktore wykonuje:)
    Dziekuje za wyroznienie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń